☟OTSEÜLEKANDED
veebruar 2023 
R 3. veebruar 19:00 ☞ “Mets”, krimilugu ESIETENDUS, vaata ☞ 5€
K 8. veebruar 19:00 ☞ “Mets”, krimilugu vaata, 5€
N 23. veebruar 19:00 ☞ "Skiso", psühhotriller vaata, ☞ 5€
märts 2023 
L 4. märts 19:00 ☞ "Afäär", triller, vaata 5€
N 9. märts 19:00 ☞ "Marie Roget' mõistatus", mõrvamüsteerium, vaata 5€
aprill 2023 

K 19. aprill 19:00 ☞ "Marie Roget' mõistatus", mõrvamüsteerium, vaata ☞ 5€

L 22. aprill 12:00 ☞ "Kunksmoor", nõialugu lastele, vaata ☞ 5€

Mida teha, kui hilinesin otseülekande vaatamisele või ei saanud kohe sisse logida?

Kui jõuate ülekandele hiljem, või tekivad muud ootamatud takistused, saate alati playeris videovoogu tagasi kerida ja alustada vaatamist etenduse algusest. Samuti saate ülekannet tagasi kerida, kui interneti ühenduse tõttu vahepeal vaatamine katkeb. Ülekannet saab järele vaadata kuni keskööni.

MIda teha kui pilt on halva kvaliteediga?


Playeri all paremas nurgas asub hammasratta–kujuline ikoon, millele klõpsates saate valida pildi resolutsiooni. Mida suurem number, seda parem kvaliteet pildil on. 1080, ehk HD, on kõige parema pildikvaliteediga, kuid see nõuab Teilt ka suuremat interneti kiirust. Kui Teie internetiühendus on aeglasem, valige menüüst väiksem number, muidu võib juhtuda, et video allalaadimine hakkab vaatamisel takerduma, ehk kipub seisma jääma ja “ketrama”. Valikut “Auto” ei soovita üldjuhul kasutada, sest kui Teie internetiühendus on kõikuv, võib player automaatselt kõige madalama resolutsiooni valida või hakata vaatamise kestel resolutsioone automaatselt vahetama.
Kellerteatrist väljuv videovoog on alati HD kvaliteedis ja stabiilne.

Mida teha kui ülekande vaatamine katkeb ja player näitab “error”–koodi?

Selline katkestus võib tekkida kui olete asunud ülekannet vaatama peale etenduse algust järelvaatamisena. Peale etenduse otseülekande lõppu videovoog nö “kolib” järelvaatamiseks teise serverisse ja siis tekib vaatamises kuni pooletunnine katkestus. Palun proovige veidi hiljem uuesti "play" ▷ nuppu vajutada ja voog peaks olema taastunud.

Mida teha kui pilt on liiga tume?

Proovige korrigeerida oma seadme, millelt ülekannet vaatate, ekraani sätteid heledamaks. Kuigi põnevuslugudes on tume atmosfäär tihti omal kohal, püüavad meie tehnikud siiski alati jälgida, et teatrist väljuv videopilt oleks ekraanil nähtav. Paraku on vaatajate arvutid, telefonid, tahvlid ja televiisorid väga erinevalt seadistatud ja seda meie lõpuni kontrollida ei saa.

Miks etenduse heli on vahel liiga vaikne ja vahel vali?

Kui heli on liiga vaikne, proovige tõsta oma seadme valjust nii ülekande playeri valjuse nupust kui ka seadme enda sätetest. Vahel aitab ka väliste kõlarite või kõrvaklappide kasutamine heli kvaliteeti parandada. Meie tehnikud annavad iga kord endast parima, et teatrist väljuv helinivoo oleks ühtlane ja piisava valjusega. Palume siiski arvestada, et kui filmis timmitakse hiljem järeltöötluses kõik helinüansid täiuseni, siis teatri ülekanne sünnib alati siin ja praegu ning näitlejad mängivad iga kord pisut erinevalt. Seetõttu ei pruugi ka ülekanne olla iga kord tehniliselt täiuslik, kuid vastukaaluks on teatri otseülekandel oma kordumatuse võlu.

Tehniliste probleemide korral palun helistage: +372 58 713 020 või kirjutage: info@videolevels.com.
Kellerteatri salvestustele ja otseülekannetele pakub tehnilist tuge Videolevels OÜ


Korralda ka oma sündmus Kellerteatri saalis koos kvaliteetse veebiülekandega!
küsi lisa: tel 5838 3347, info@kellerteater.ee